Select Menu

Slider

Travel

Performance

Tazkirah

My Place

Slider

Busines

Online

Videos

» » » Anda Pemilik Homestay? Jom Dapatkan Sistem Terkini Homestay + Pelancongan BandingHotels
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Kini BandingHotels menambah satu lagi sistem yang menarik untuk dimiliki oleh pemilik bisnes homestay. Ketika ini, kami dapati ramai pemilik perniagaan homestay menggunakan platform  percuma seperti blogspot dan platform yang lain. Dengan percambahan perniagaan homestay setiap hari, kami telah membina satu platform yang terbaik yang menjadikan perniagaan anda autopilot.
Mengenai kandungan sistem, anda boleh edit mengikut citarasa anda kerana ianya adalah semudah seperti menggunakan microsoft word. Ini adalah kami menggunakan sistem CMS. Anda boleh edit & tambah beberapa banyak page dan kandungan dari halaman admin dan pihak kami akan mengajar anda mengenai fungsi sistem ini. Autopilot kerana kebanyakan sistem sedia ada memerlukan anda melakukan kerja manual seperti menjawab pertanyaan pelanggan tentang kekosongan bilik, persoalan lain dan sebagainya. Namun dengan sistem ini, pelanggan anda sudah mengetahui tarikh kekosongan bilik dan semua maklumat mengenai homestay anda lengkap dinyatakan didalam sistem anda.
Platform ini juga telah dgabungkan dengan fungsi enjin carian pelancongan BandingHotels sekaligus memberikan pelawat anda lebih pilihan sekiranya ingin mencari homestay @ bilik hotel untuk percutian mereka sekaligus bukan sahaja menjana pendapatan daripada sewaan homestay, malah pakej pelancongan yang ditawarkan melalui 4 jenis komisen yang telah ditawarkan. Contoh sistem yang telah kami bangunkan http://www.bandinghotel.com
Harga pengenalan sistem ini adalah RM1000.00 dan sekiranya ahli sediaada ingin menambah modul homestay kedalam sistem sedia ada, anda hanya perlu membuat pembayaran dari baki asal pakej anda. Kepada affiliates kami, anda juga bakal memperoleh komisen yang sama seperti kadar komisen sistem sedia ada.
Terima Kasih
BandingHotel.com


SmartProfit2U.com

About teamxtremerich

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments

Leave a Reply

Remote Submitter



Buy and Sell text links